Arriba el nou mobiliari a Educació Primària!

6 Març 2017 IE Sant Jordi

Gràcies a la col·laboració de totes les famílies de l’escola a través de la venda de números pel sorteig d’un portàtil aquest Nadal hem aconseguit fer arribar el nou mobiliari escolar a les primeres aules de Primària. Sisè i tercer han estat les classes escollides per començar a treballar amb aquest nou model de taules mòbils i cadires que faciliten el treball en equip, l’aprenentatge cooperatiu i la transformació de les aules en espais versàtils i dinàmics d’aprenentatge. L’objectiu del Consell Rector és continuar treballant en aquesta línia, amb accions de col·laboració de les famílies que ens permetin renovar el mobiliari de la resta d’aules de Primària i Secundària al llarg dels propers dos anys. Moltes gràcies per la vostra col·laboració i enhorabona a la família Jordi-Alemany, guanyadora del sorteig!